Contracten met automatische verlenging worden automatisch verlengd voor een nieuwe Abrechnungszeitraum, tenzij ze worden geannuleerd. Accounts zonder automatische verlenging eindigen na de eerste Abrechnungszeitraum en hoeven niet te worden geannuleerd.
Niet tevreden met je Shellfire VPN-ervaring? Laat het ons weten - We helpen je graag!
Er zijn 4 manieren waarop je je annulering kunt indienen:
Optie 1: Annulering via de Shellfire User Portal
Je kunt je VPN Vertrag eenvoudig annuleren via onze gebruikersportal. Volg deze stappen:
- Log in: Meld je aan bij je account op shellfire.net met je e-mail en wachtwoord.
- Toegang tot Vertrag-instellingen: Ga naar je accountdashboard en klik op Accounting -> Subscriptions. Zoek de Vertrag die je wilt annuleren en klik op "Details".
- Gebruik de Auto-renewal schuif om automatische verlenging uit te schakelen
- Bevestig Annulering: Volg de instructies op het scherm om je annulering te bevestigen.
Optie 2: Annulering via ons contactformulier
Als je liever een persoonlijk bericht stuurt en misschien wat opmerkingen wilt achterlaten of een vraag wilt stellen, is dit de manier om te gaan:
- Log in: Meld je aan bij je account op shellfire.net met je e-mail en wachtwoord.
- Scroll helemaal naar beneden en klik op Support / Contact
- Schrijf een kort bericht waarin je ons het contractnummer vertelt van het contract dat je wilt annuleren. Voeg je gewenste annuleringsdatum toe of vertel ons gewoon dat je wilt annuleren op de vroegst mogelijke annuleringsdatum.
4. Klik op Bericht Verzenden. We nemen binnen 24 uur contact met je op.
Opmerking: Zorg ervoor dat je bent ingelogd voordat je ons je annulering stuurt. We kunnen alleen annuleringen verwerken die door ingelogde gebruikers zijn verzonden.
Optie 3: Annuleren met het Annuleringsformulier
We hebben een speciaal annuleringsformulier dat je hier kunt vinden.
Optie 4: Annulering via e-mail
De ouderwetse manier:
- Stel een e-mail op: Open je e-mailclient en maak een nieuw bericht.
- Voer het Support E-mailadres in: Stuur je e-mail naar support@shellfire.net.
- Voeg Noodzakelijke Details toe: Vermeld je contractnummer en/of klant-ID en geef duidelijk aan dat je je VPN Vertrag wilt annuleren. Voeg je gewenste annuleringsdatum toe of vertel ons gewoon dat je wilt annuleren op de vroegst mogelijke annuleringsdatum.
- Verzend je e-mail: Verstuur de e-mail en wacht tot ons ondersteuningsteam je annulering verwerkt.
- Bevestiging: Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de annulering van je Vertrag.
Opmerking: We kunnen alleen annuleringsmails accepteren die afkomstig zijn van het e-mailadres dat is gebruikt om je Shellfire-account te registreren. Als je om de een of andere reden geen toegang meer hebt tot dat e-mailadres, gebruik dan een van de andere annuleringsopties.
De 21e eeuw is in volle gang—laten we handgeschreven brieven achter ons laten! Hoewel we schriftelijke annuleringen accepteren, zullen deze gegarandeerd meer tijd kosten, geld kosten, meer werk veroorzaken en zijn ze een verspilling van goed papier en CO2.